Ännu en lista --> de är så himla roliga att göra :P

Namn: Babyfood

Piercingar: Öronen

Tatueringar: Har inga, men kanske skaffar någon liten, när jag slutar tycka att nålar är obehagliga..

Längd: 159..typ.

Skostorlek: 37-38

Hårfärg: Mörkbrunt

Är du kär i någon: Nej..inte för tillfället.

Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, inte egentligen, även om jag definitivt behöver ombyte för stunden.

Tänker du på självmord: Jo, det gör jag, och det tror jag alla gör. Man läser ju och hör så mycket om andra att man nog måste göra det någon gång ibland.

Tycker andra att du är attraktiv: Ja, fast det beror väl på...men ja, det tror jag.

Dricker du: Ja, ibland, men inte varje helg. Och inga hemska mängder...

Använder du droger: nej

Röker du: Nej, men jag kan ta ett bloss nån gång då och då...

Vilket shampoo använder du: Byter ofta, men just nu Herbal Essences...

Vilken parfym använder du: "I love love" eller "Heiress" för tillfället

Vad är du rädd för: Att känna mig instängd (har, ganska mild, klaustofobi), ogillar även kryp, speciellt spindlar.

Gillar du att tvätta: haha..jag tvättar inte, men vem vet, kanske älskar jag det egentligen?

Gillar du berg-och-dalbana: Öhm..beror väl på.


Senaste...

Film du hyrde: "Little Miss Sunshine"
Låten du lyssnade på: jag kommer inte ihåg...nått på NRJ

Låten du hade på hjärnan: "Det är så jag säger det"  - Håkan Hellström
Låten du laddade ner: "Read my mind" - The Killers

Personen som ringde dig: S

Personen du ringde: Kristin

Tv-program du tittade på: Gilmore Girls

Personen du tänkte på: Mamma


För eller emot...

Långdistansförhållanden: För. Jag tror mycket väl det kan funka. Men det varierar...beror helt på personerna.

Utnyttja någon: Emot, hur sjutton kan man vara för?

Teenage smoking: Jag var emot, men jag orkar inte bry mig. Det är jobbigt när folk vägrar lyssna, men det är faktiskt deras val.

Sex före äktenskap: För. Jag ser absolut inget fel med det, sålänge man tar ansvar för sig själv..och andra.

Köra onykter: emot. Men asså, jag kan tycka att man inte är onyckter efter 1 glas rödvin...så Sveriges 0.0 gräns är ju bara töntig..


Favorit...

Mat: Fläskcarré med potatissallad är underbart (åt det idag :D), pad thai, pizza...

Låt: Kan inte välja en. Det går inte.

Dryck: Mjölk (det är inte det godaste, men det absolut bästa, och som jag dricker mest)

Film: För många bra...hm..älskar i alla fall Chocolat..och massa, massa andra.


Har du någonsin...

Gråtit över en pojke: Ja

Gråtit över en flicka: Ja, definitivit. (De brutna vänskapsbanden är fler än de brustna hjärtanen..faktiskt)

Ljugit för någon: Ja, vem ljuger inte ibland?

Varit i slagsmål: Öh..nja..inte riktigt

Blivit arresterad: Nope.


Antal...

Gånger du varit kär: Svårt att säga...3 gånger, eller aldrig. Det beror på vad man menar med "kär".

Gånger ditt hjärta brustit: 1 gång.

Hjärtan brustit på grund av dig: Det vet jag ju inte..inget som jag är medveten om i alla fall.

Personer från grundskolan du har kontakt med: Massor (jag menar, man tappar ju inte kontakten med alla på 1 år)

Gånger ditt namn varit med i tidningen: Minst 60 gånger.

Ärr du har på kroppen: 3

Ska bli skoj: Midsommar, och att resa utomlands.

Sparar till: Nya kläder. Vad annars?

Väntar på: Ära och berömmelse :P

Pålägg som gäller: Skinka

Dagens dryck: Kiwivatten


Senaste...

Bok du läste: "Trettondagsafton" var sista jag läste ut...

Personen du fick brev av: Vet inte..får så sällan brev. Matilda kanske.

Personen du fick sms av: Elin

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Ikväll.

Du gjort idag: Sov, red, åt middag och pratade med släkten.

Var det kul: Det var jättetrevligt, och skönt. Slappt :D

Brukar du svära mycket: Ja, tyvärr. Jag vet själv inte riktigt varför.

Hur tidigt stiger du upp: När någon väcker mig. Vaknar själv gör jag inte förrän tidigast 12-13 (I vanliga fall)

Gillar du att slåss: Nej det gör jag inte, och jag är inte speciellt bra på det heller.

Vad ska du göra ikväll: Sova, fast innan dess skall jag bläddra lite i nya Cosmo, och läsa i "Brev från ljusårs avstånd". Älskar den boken.

Är du seriös: Ja, fast inte alltid.

Vad är du allergisk mot: Gräs

Var har du ont: Korsryggen. Vet inte vad jag har gjort.

Använder du hårspray: Ytterst sällan.

Kan du stå på händer: Nej, men jag kunde i mina forna gymnastdagar (typ när jag var 10)


Favorit serie:
Gilmore Girls bland många...

Håkan Hellström eller The Ark: Håkan Hellström tror jag.

Bright Eyes eller Lars Winnerbäck: Kan inte säga att jag har hört mycket av någon av dem.

Salt eller socker: Socker.

Gillar du ketchup: Ja, men inte till allt.

Är du glad nu: Sådär, är mest trött.

Var du glad igår: Igår var jag hoppigt glad!

Varför? Det var så himla härligt att veta att man äntligen är ledig!

Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja, det tror jag.  

Vad dansar du till: Musik. Med härligt beat.

Stockholm är: Vackert och spännande, men samtidigt inte för stort och skrämmande.

Göteborg är: Underbart, och vansinningt tråkigt.

Kan du sjunga: Ja, men inte jättebra.

Mer värt än guld: Familjen och vännerna, och livsglädjen.

Spaghetti eller makaroner: Spaghetti.

Ett land du helst vill besöka: USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0