17 år, wow. Vi börjar blir gamla allihopa.

Ha! Hemma-spat gjorde susen! Idag känner jag mig pigg, stark, snygg och äventyrslysten :D

Om jag bara hann göra någonting kul idag...skall istället plugga franska. Så jag får inte träffa mina kompisar som skall fika i Haga :( I'm so sorry!

Har också en del ärenden jag måste ta hand om..när vet jag inte. Jag är sent ute, igen. Men det skall nog fixa sig...bara jag hinner ta en shoppingtur på stan snart. Väldigt snart...

Igår fyllde min älskling Elin 17 år! :D Ännu en av mina kompisar som blivit äldre än mig. Jag tycker det är så trevligt dem få månaderna på året som vi är lika gamla.

S är jag aldrig lika gammal som. Hon fyller ju i januari, och jag i mars.
Hon fyller 18 år om 6 månader! Vi håller på att bli vuxna. Det går snart inte att undvika...när vi är 16 är det lätt att låtsas som om 18-årsdagen aldrig kommer. Men inte 17, och definitivt inte 17 och ett halvt.

Har ni förresten något tips på vad jag skall göra nästa år? När nästan alla mina kompisar fyller 18. Vad skall jag göra när de går på krogen??

Falskleg är inget alternativ. Jag tycker helt enkelt inte det är värt det. Om de tar fast mig får jag inte åka till USA på 10 år...

Jag kommer inte in utan leg, för folk tror att jag är typ 14. Fan också.

Så...några förslag?

Det ända bra med att de blir 18 är att de kan ta körkort, och köra runt mig :P

Hm..just det..det påminner mig om att jag måste anmäla mig till den dumma teorikursen. Måste ju börja övningsköra! :D

Grattis min älsklingselin i alla fall! 17 år! Wow.

En liten, men glad
Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0