Stress!

Allt blir så jäkla last minute! Jag skall snart åka till Marstrand, jag måste bara hinna packa allt inför Småland också! Varför skjuter jag alltid upp allt???

Jag skall iof inte vara på Marstrand förrän runt kl. 18, men jag blir ändå stressad. Jag är dessutom lite oroad över att jag skall åka till Småland bakis...bilen är inte direkt ens bästa vän dagen efter.

Jaja, men det löser sig nog. Ikväll skall jag ha kul! Och sedan skall vi vara ledsna för att P lämnar oss. Och sedan skall jag sova på en soffa/ på golvet (?) i hennes sommarstuga, och sedan åka till Småland. Så. Då var det sagt.

Nu måste jag springa och packa innan vulkanen (läs: min mamma) får ett utbrott.

See you guys!

Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0