Marstrand, här kommer jag!

Så, då har jag nästan packat klart. Resten får jag packa när jag kommer hem ímorgon...(ja, ändrade planer. Skall hem igen en kort stund innan vi åker till Småland).

Jag måste säga att jag kommer att sakna bloggen. Det känns lite meningslöst att jag skaffade en blogg precis innan sommaren, eftersom jag är borta så mycket. Men å andra sidan så har jag också mycket att skriva om, så det går jämt ut.

Jag vill be er att kommentera mer! Jag vill veta vilka ni är, som läser min blogg. Just nu är de flesta bara anonyma siffror i min bloggstatistik.

image14

Nu skall jag festa på Marstrand (haha, jag kanske träffar Ebba von Sydow, om inte hon är i Båstad eller någon annanstans nu?). Oj, va bratigt det lät :P

See you later darlings
Babyfood

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Marstrand är så jävla fint!! Ha det absolut trevligt :)

2007-07-20 @ 21:30:26
URL: http://freddan888.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0