Bakisdag, resan till Småland

Usch. Vilket. Väder.

Usch. Min. Mage.

Jag hade det väldigt kul på Marstrand, det var underbart väder, glada människor, god mat och sanning eller konsekvens. Kan det bli bättre? ;)

Vi drack...en hel del. Och än en gång förbannar jag drinkarna. Kolsyra + stark sprit = min mage mår inte bra.
Men å andra sidan är jag inte bakis.. (dvs. har inte ont i huvudet).

Men det var kanske inte så bra planerat att dricka kvällen innan när jag nu måste sitta i bilen i flera timmar, påväg till Småland...och så borde jag kanske blogga nu, utan snarare packa. Men men.

Jag försvinner nu i en vecka, men eftersom det finns internet (fanns i alla fall förra året) så kommer jag säkerligen blogga lite där också.

Usch. Det är synd om mig. Bara så ni vet.

En som (som alltid) inte riktigt kan bestämma sig om det är värt det
Babyfood

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Svar på betyg: Jag anser att betygen är helt meningslösa på låg och mellanstadiet. Jag anser dock att betyg ska ges från sjuan redan. Alltså under hela högstadietiden istället för som nu under åttan o nian. Betyg i lägre årskurser behövs inte helt enkelt. Det räcker som det är nu där man antingen är godkänd eller icke godkänd i de lägre åldrarna. Sedan på högstadiet ska man börja sätta betyg för att då behövs dom till gymnasiet. och på gymnasiet till universitet. så från sjuan, ja. tidigare, nej. Vetygen som sätts i tidgare ålder än sjuan blir ändå så pass orelevanta för betygen som sedan sätts i nian inför gymnasiet så då behövs dom inte helt enkelt. Men alla tycker vi olika :) och det är tur att det är så!

2007-07-21 @ 23:18:50
URL: http://freddan888.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0