Helger, måndagar och den sanna kärleken

Jaha, då var ännu en helg förbi.

Just den här passerade nästan helt obemärkt förbi...jag har skrivit två arbeten, ett geografiarbete om San Francisco, och ett filmarbete om Dogmafilm. Annars har jag inte gjort så mycket...

Hade ett djupt (och något deprimerande) samtal med Lotsi idag. Vi kom fram till att "den sanna kärleken" är en kulturellt djupt rotad lögn. Det är vad vi tror i alla fall. Vi hoppas dock att det inte är så...för det skulle vara alltför hemskt. Speciellt om vi kommer underfund med detta redan vid 17 års ålder...

Nu är jag riktigt trött...med morgondagen verkar bli riktigt trevlig :)

Är jag den enda som faktiskt gillar måndagar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0