Girlfriends

Idag ska jag på fest :D
Ska träffa några polare (från "Mullsjö", alltså veckan i somras som tillbringades i regniga Småland).
Är lite nervös...hm. Mest för att jag ska dit själv (utan det moraliska stöd som det brukar vara att gå på fest med tjejgänget..) och att jag bara känner några som kommer att vara där, och alla dessa är killar, och äldre än mig.

Varför gör vi tjejer förresten nästan alltid så? Att vi färdas i flock (iof gör killar det också)? Fast vi tjejer behöver egentligen inte ett "gäng", utan det räcker med EN tjejkompis. En till av samma kön, och helst samma ålder, som man känner...ganska väl.

Men jag ska klara mig utan detta ikväll. Förhoppningsvis. Jag känner ju faktiskt folk där! Jag är ju inte "ensam". Men ändå kan jag inte låta bli att sakna Nina och Sofia. Det hade varit så mycket lättare om de var med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0