För lite sömn, för lite kaffe

Igår var en lång, händelserik dag.

Skulle fika med Lotsi och J, för de hade något viktigt att prata om. Tyvärr stötte vi på en bekant till J, och hon ville fika med oss. Det ledde dessutom till en mycket pinsam situation...

Den bekanta: Nemen hej! :D Kan jag fika med er?
Kag: Ja, det är klart
J: Nja...
Den bekanta: (Förrvirrad) Nehe..stör jag
J: Nja....Aja..vi sitter längst in.

Vad ska man egentligen säga i sådana situationer??

Fik är för övrigt inga bra ställen att prata om personliga saker på...man vet aldrig vem som lyssnar...

Vi pratade i alla fall om det på msn senare, så det blev ju sagt.

Lotsi sov dessutom över, och vi pratade till långt in på natten...jag tror vi somnade 01.30.
Så idag har jag varit tvungen att få min hjärna att funka på 5 timmars sömn, och jag drack inte ens kaffe!
Det är riktigt stort!

Nu måste jag sova..so sleepy..zzz
Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0