Bakisdag in italiano..con la pizza e Lotsi<3

Festen igår var lyckad...om än inte jättekul. Men jag fick äntligen smaka på drinken som L tjatat hål i huvudet på mig om, Paparazzi, fast den hette något annat. Baccardi razz, sprite och lime var det i alla fall, och den var skitgod!!

Jag drack inte jättemycket...men ändå tillräckligt för att må sådär lagom bra idag...

Jag åkte spårvagn hem, men en killkompis, och jag vet inte varför, men jag kände mig otroligt vuxen! Det var väl någon slags övergångsrit (nästan) att åka hem lätt berusad klockan 3 på natten en lördagkväll...

Jag låg i min säng kl 4, och sedan följde en otroligt underlig natt. Jag vaknade 04.30, sedan 05.30, sedan 06.00, sedan  06.30, 07.00, 07.30, 08.00, 08.30, 09.00, 09.30, och slutligen 10.00. Då drack jag en kopp a-fil, och sedan sov jag härliga 3 timmar i sträck till!

Jag skolkade från dansen igen (jag vet, fy på mig), men istället var jag hemma hos Lotsi och pluggade italienska i 5 h! Och åt lussebullar och Hawaiipizza (UNDERBAR bakismat!).

Nu mår jag nästan bra igen..men inte riktigt. Är dock riktigt, riktigt trött. 

Ho un po' mal di pancia...mi sento poco bene...:P 

God natt
Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0