Tjejsnack v.34

Tjejsnack Vecka 34

Ålder

  • Spelar åldern någon roll? När, varför? Ja, det är klart den spelar roll. Hela vårt samhälle bygger på att åldern spelar roll (när du kan få körkort, ha sex, rösta, dricka...)
  • Har du önskat att du var yngre/äldre än du är någon gång? När, varför? Nja. Jag har velat vara 90 i år så att jag hade fyllt 18 samtidigt som mina kompisar...(fast det har ju med myndigthet att göra, inte åldern i sig)
  • Har du ljugit om din ålder någon gång, varför, i vilket sammanhang? Nej, det tror jag inte.
  • Hur gammal vill du bli om du fick leva ett friskt liv? Motivera! Hur gammal som helst. Klart man inte vill dö om man är frisk. Men annars tycker jag 105 låter som en trevlig ålder...
  • Vilken ålder i ditt liv så här långt, har varit den bästa? Motivera Hm..svårt. Jag vet inte. Jag tycker varje ålder har haft sin charm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0