Tjejsnack v. 35

Tjejsnack Vecka 35

  • Vad lyssnar du på för typ av musik och vad är det du gillar mest med den musiken? Jag kan egentligen inte säga att jag lyssnar på någon viss typ av musik. Men mest lyssnar jag väl på rock/pop/indie. Jag tycker om musik där både texten och musik har ett budskap och rör om i själen...
  • Vad lyssnade du på när du var yngre, i tonåren? Om du är tonåring nu, så vad lyssnade du på som barn? Som barn lyssnade jag mycket på GES, Gyllene Tider, Queen, Spice Girls och..ja...disneyklassiker?
  • Finns det någon musik du inte klarar av att lyssna på? Vad, varför? Jag gillar det mesta, förutom metall där man inte längre hör vad de säger (så kallat "growlande"). I alla fall inte när det fortsätter genom hela låten.
  • Nämn fem artister du har sett live/skulle vilja se live. Har sett: bl.a. Gyllene Tider, Tom Jones, The Rasmus, Lisa Ekdahl och Sunrise Avenue Vill se: Kent, Regina Spektor, Yellowcard, The Fray, Blink 182 (fast de har ju splittrats), Håkan Hellström...m.f.
  • Har du någon autograf, vem/vilkas? Finns det någon du skulle vilja ha? Nej, jag har inga musikautografer. Jag vill nog ha allas ovannämndas autograf...fast egentligen tycker jag inte att det är så viktigt. Bild med kändisen i fråga är mycket roligare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0