Segling - klarar jag det?

Oj oj oj. Ju mer jag tänker på vad jag faktiskt gett mig in på, desto mer orolig blir jag! Segla? Jo, det tror jag ju att jag kommer att tycka om. Bada oavsätt väder? Öh..kanske inte. Gå upp klockan 7 varje morgon nästsista veckan på sommarlovet? Är jag galen!?

Har varit på stan och shoppat inför avfärden på söndag. Hittade allt utom en mössa...det var lite svårt att hitta mitt på sommaren. Hittade bara en, en Henri Lloyd-mössa, men den gjorde mitt huvud fyrkantigt, så den skippade jag.

Imorgon skall jag börja packa.

Jag saknar Elin, hon åkte till Turkiet idag. Hoppas hon inte dör i värmen.

Har just sett klart 2:a säsongen av Veronica Mars. Jag har fortfarande inte beslutat mig för om serien är bra eller inte... Den är väldigt spännande, och helt klart sevärd...men ibland går det lite väl snabbt fram, och man (jag i alla fall) hänger inte riktigt med i svängarna...

Jaja.

Det var lite löst om idag.

En okoncentrerad, förvirrad och sömnig
Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0