NRJ in the park

Ikväll skall jag till Liseberg med Lotsi, för att lyssna på lite musik, skratta, dansa och sjunga.

De jag ser fram emot mest är:

Mange Schmit (för att han är så cool. Jag är så imponerad av honom.)
Sunrise Avenue (för att jag gillar dem)
Danny och Ola (mest för att jag tycker det är kul att pojkarna äntligen fått slå igenom lite...och de har i alla fall 1-2 bra låtar var).

Men det är ju inte för musiken jag går. För musiken går jag på Kent.

Det här är för övrigt en lista på konserter (och annat) jag hade velat gå på (och i vissa fall skall gå på)  den närmaste tiden (dvs. till slutet av det här året) :

Jonas Gardell  - Tillfällig gäst på Konserthuset (skall gå!)
Kent i Lisebergshallen (utsålt, men jag skall försöka få tag på biljetter i alla fall! I have to go!!)
Oh Laura på Trägårn (F******* j**** 18-års gräns)
Håkan Hellström på Liseberg (skall gå!)

Ja..det var väl det just nu.

Och så är jag fortfarande lite ledsen för att jag missade Regina (mest pga av den stora artikeln i GP idag). Men nästa gång hon kommer skall jag stå längt fram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0