Livet är livet

Igår träffade jag Lotsi, och det var underbart att ha henne hemma igen! Men hon var ledsen...och det bästa sättet att trösta sig efter en crush är att dricka lite och flumma med bästa kompisen...

Så, vi drack lite vodka, dansade runt till "Follow the leader" (btw. ny favoritlåt typ. Måste hitta den på youtube..) och sedan smsade vi till Turkiet...på turkiska. Vi är inte riktigt säkra på vad det betyder..men vi hoppas att det blev rätt. Sedan klippte jag även hennes hår, och det kanske inte var världens bästa idé..:P Men det var roligt.

Hennes crush är ihopkopplad med låten "Life is life", så den lyssnade vi också på väldigt mycket igår. Från och med nu skall vi när vi ser varandra framföra följande trudelutt:

E: Life is life nananananana
Babyfood: Labadab dab dab life!

Jag undrar hur folk kommer att reagera.

Stackars Lotsi är i alla fall just nu påväg till jobbet för att steka hamburgare efter hamburgare... och jag skall titta på Gilmore Girls, sova lite till, och sedan ta mig an den andra garderoben.

Mitt huvud gör ont. :(

Bakispussar
Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0