Kent

Det här är det hundrade inlägget på bloggen (yeah!), så jag hade bestämt mig att skriva något vettigt. Och nu kommer det att tillängnas min Kent-ångest. 

Jag började gilla (eller lyssna på) Kent precis efter deras förra turné (2003? Eller minns jag fel?). Då var jag väldigt sur att jag hade missat konserten...

I november spelar Kent i Göteborg, och gissa vems föräldrar som inte vill ge med sig och ge henne pengar så att hon kunde köpa de förbannade biljetterna innan de tog slut??

Rätt gissat..

Och det finns liksom inte riktigt någon tid till övertalning när biljetterna bara försvinner!


Jag kan bara hoppas på att det blir som förra gången, när jag ville se GT spela. Då fick jag biljetter i sista sekunden. Vi får se.

Skall i alla fall se Håkan Hellström den 7 september på Liseberg. Och det är åtminstone gratis (priset till Kent, bra sittplatser, det enda som fanns kvar, va ca 890 kr).

En besviken, men fortfarande hoppfull
Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0