Kan du inte plocka ut den själv?

Hallå igen.

Igår hände det mycket :)

Jag träffade ju S, och köpte skolsaker för 250 kr (nej, jag är inte galen, men det är tydligen de som sätter priserna på Akademibokhandeln!). Sedan åkte jag och hämtade upp Lotsi på hennes jobb, och köpte en cheeseburgare som hon hade gjort <3!

Vi hade tidigare skojat om att jag skulle beställa en cheesburgare utan saltgurka, som hon då skulle göra till mig. Sagt och gjort. Detta ledde till följande ordväxling mellan mig och tjejen som stod i kassan.

Jag: Hej. En cheeseburgare utan saltgurka, tack.
Tjejen: A...det dröjer ju 4 minuter, så du kanske kan plocka bort den själv?
Jag: ö..nej det kan hon göra.
Tjejen: (med en konstig blick på mig) Okej...

MEN, det fungerade i alla fall. Lotsi tänkte till och med göra ett litet hjärta åt mig, eller lägga i en saltgurka bara för att jävlas, men just då fick hon en stor order...

Sedan köpte jag en jättesöt basker/mössa på Indiska, och sedan åkte vi in till stan och åt pizza, varefter vi gick på Dansforums provdag och dansade både balett och jazz. Det var riktigt roligt att dansa igen, men jag hade aldrig trott att man kunde bli så stel på bara 2 månader!

Idag skall jag på Liseberg :) Balder here I come!

Pussar från en tydligen oförmögen att ta ut sin egen saltgurka
Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0