Harry Potter 5

Jag kan nu checka av Harry Potter 5 från min att-se- lista.

Den var riktigt bra, jag tycker att det är den bästa hittills. Den hade utan tvekan ett bättre flyt, snyggare övergångar...var helt enkelt bättre gjord än de föregående. Men det var synd att de alltid skall ta bort så mycket av det som gör Harry Potter så bra, dvs. vardagen. Nästan alla konversationer försvinner, och kvar blir bara det som är "spännande". Men då blir filmen inte heller lika rolig.
Fast, jag måste erkänna att jag skrattade högt många gånger.

Så, stick iväg och se den!! Klart sevärd, för alla (som åtminstone har sett de andra filmerna...eller läst böckerna. Annars blir man nog ganska förvirrad).


Kommentarer
Postat av: Fredrik

fan måste också pricka av den...

2007-08-15 @ 20:50:21
URL: http://freddan888.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0