Ett intressant (och jobbigt fenomen)

Varför är jag alltid som tröttast på onsdagarna, trots att vi alltid har kort dag då?
Varför är tisdagarna alltid värst (har flest "tunga" ämnen, blir evighetslånga etc.), även om vi har längre dagar? 


Jag hem från skolan kvart i tre, och sov sedan till kvart i fyra. zzz...underbart. Nu ska jag strax till stallet.

Tänkte bara berätta en glad nyhet för er! Igår började jag skriva! På vad vet jag inte riktigt än. Jag hoppas att jag faktiskt ska kunna bygga ut det till en bok...(min första någonsin i sådana fall!) Hur som helst så är det viktiga att inspirationen kom och hälsade på mig. Jag som nästan trodde att han övergivit mig för evigt... 

image23

Att timeingen inte var speciellt bra, jag skulle nämligen gå och lägga mig, fick jag strunta i. Men det är säkerligen svaret på mysteriet med just den här onsdagens trötthet. Men det var det värt! Jag har redan en huvudperson, och ganska många bipersoner "klara", och dessutom en lite allmän handling...

Nu hoppas jag bara att jag får tid till att utveckla det vidare...just nu verkar det som att jag har en lucka någon gång på lördag...(och skolan har inte ens börjat ta upp särskilt mycket av min tid. Hur skall jag hinna med allt?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0