Det bästa botemedlet när man är deppig!

Igår var jag ju lite deppig...och hängig helt enkelt. Vad hjälper då? Jo

1 st bästa kompis ( K )
Massor med filmer som gör än nostalgisk och lycklig.

Jag och K hade Disneymarathon igår kväll, och det gjorde mig sådär riktigt spralligt glad!

Vi såg:
- Skönheten & Odjuret (btw, jag visste aldrig att det var så mycket oanständigheter och vuxenskämt i den!)
- Djungelboken 3 (förvånansvärt bra, men det är ingen barnfilm!)
- Herkules

Det är underligt vad sådana filmer kan ta en tillbaka i tiden...det gjorde ju inte saken sämre att jag var just med K. Vi har ju känt varandra i princip hela livet. Så en "trip down memory lane" var precis vad jag behövde...

Nu går jag runt och sjunger på den här hela tiden:



Blir inte du också härligt lycklig av den?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0