Back from the park

Jaha, då var jag hemma efter NRJ in the park. Inget speciellt, men det var trevligt. Och jag åt en våffla :D

28.000 var det på Liseberg idag...det kändes som om hela Göteborg var där. I alla fall det unga Gbg. Jag träffade väldigt mycket folk jag inte sett på länge, och det är ju alltid trevligt.

Socialt, om inte så speciellt, rent musikaliskt. Alla behöver vi göra någonting innan skolan börjar.

Imorgon skall jag träffa S och köpa pennor (det är viktiga saker inför skolstarten!) och sedan hämta Lotsi på jobbet. Sedan skall vi dansa, dansa, dansa...

Och på onsdag skall jag på Liseberg med min kära typ syssling O.

Sedan börjar allvaret. Skolan. 2:an. Hjälp...

Men jag har 2 dagar kvar. Det är sommarlov...lalala jag hör inte, det är sommarlov!! Sommaarloov!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0