Tjejsnack v. 4

Tjejsnack Vecka 4/08
Favoritprogram Ämnet kommer från Camilla Svensson
  • Hur mycket tittar du på TV? Hm...det vågar jag knappt erkänna. Det blir väl..säkert...4 timmar per dag. Hjälp, jag är beroende! Att jag alls har vänner, och ett liv är underligt...how??
  • Vilken kategori av TV-program föredrar du att titta på? Komedi- och/eller dramaserier
  • Finns det något du följer du slaviskt? Jadå, många saker...egentligen. Fast datorn gör mig lite mer flexibel; Grey's Anatomy (börjar imorgon...yeey!), Gossip Girl, Desperate Housewives, Criminal Minds..det brukade vara fler...men det går inte så mycket serier nu.
  • När och varför stänger du av TV´n? När jag ska sova, eller när jag gör något annat. Konstig fråga ;) Haha, nej men jag tittar inte på tv om jag har något bättre för mig, det är mest under den tiden som jag är så-trött-att-jag-inte-ens-orkar-läsa-en-bok som jag tittar på tv.
  • Skulle du kunna leva utan TV, varför/varför inte? Absolut inte!! Aldrig i livet! Varför?? Jag har försökt, och den veckan var HEMSK! Fast jo...det är klart att jag skulle. Men i mitt vardagliga liv skulle jag inte vilja det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0