Tjejsnack v.36

I bakgrunden

  • Vad har du för startsida när du öppnar Internet, och varför just den? Hm. På min dator har jag google. Det är inte jag som har valt det, men det är väldigt bekvämt...
  • Vad har du för skrivbordsbakgrund i din dator, och varför just den? Jag har en bild på utsikten från en segelbåt i skymningen, för att den är så härlig. (Har hittat det på nätet :P Så den är inte min).
  • Vad har du för bakgrundsbild i din mobil, varför just den? Om du inte har sån mobil, vad skulle du vilja ha, varför? Jag brukar byta någon gång då och då. För tillfället har jag en bild på Lotsi, som är tagen en härlig försommardag på hennes balkong. Jag har den där för att den gör mig glad.
  • Vad ser du om du tittar ut genom närmaste fönster? Jag ser ut i vår lilla trädgård (eftersom jag just nu sitter i mammas arbetsrum.).
  • Vad hör du för ljud i bakgrunden? Jag hör tv:n som pratar om något som inte är speciellt viktigt, och jag hör mamma som går på övervåningen. Min katt bankar med en tass på fönstret, och så lite surrande från datorn också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0