Skinnjacka here I come?

När jag vaknade i morse var det grått. (Eller, i morse och i morse...klockan var 1.)

Nu är det fint väder, men kväll, så jag känner ändå inte för att göra något.
Detta är allt jag har gjort idag:

1. Ätit frukost
2. Pratat i telefon med Lotsi (från ca 13.00 till 15.30)
3. Tittat på "Helens små underverk", och ätit lunch.

Jag som hade så storslagna planer för den här studiedagen... 
Men vad kan jag säga, det kan vara skönt att göra ingenting ibland.

Imorgon lovar jag att vara mer aktiv. Imorgon ska jag vara duktig och göra min läxor, och dessutom kanske köpa lite byxor. Det lär vara bra att ha..:P

Är också väldigt sugen på att köpa en svart skinnjacka, men det beror på hur mycket pengar jag kan dra ur min kära mor (så är det för den som inte har någon egen inkomst. Man får leva på föräldrarna.) Åh...jag kan riktigt känna läderdoften, det mjuka skinnet...:) Jag är kär i skinnjackor.

Hm. Vi får se hur det går. Mamma är inte så positivt inställd till det hela...(det kan ha någonting att göra med de två skinnjackorna som hänger i min garderob, som jag ALDRIG använder. Det ska dock sägas till mitt försvar att jag köpte den första när jag var 10, ochatt det är en bikerjacka i storlek large...med axelvaddar! Den andra köpte jag när jag var 13, och den är okej, fast den är röd...)

Wish me luck
Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0