Tjejsnack v. 40

Tjejsnack Vecka 40
Djur Ämnet kommer från Alexzandra
  • Vad har du för favorit djur? Delfiner faktiskt. Men ska det vara något vanligare så blir nog hund.
  • Vilket djur har du alltid drömt om att få träffa/se i det vilda. Åh, det är så många! Delfiner (såklart), men också apor, hästar (i det vilda alltså) och många andra.
  • Vad för slags djur skulle du vara om du var ett djur, varför? Jag tror att jag skulle vara en delfin, eller en katt. Delfin för att jag är smart (haha, och blygsam ;)) och tycker om att vara i vatten, och en katt för att de är så självständiga, men ändå gosiga. Om man nu kan säga så..:P
  • Vilket djur är du mest rädd för, varför? Tarantela tror jag. Det är liksom en spindel, som faktiskt är farlig!. Eller..jag vet inte. Allt som kan äta upp mig är ju läskigt också...
  • Har du några djur? Vad/vilka? Ja, jag har en katt som heter Sassy. Hon är väldigt smart och otroligt bortskämd. Men hon är gullig också ;) (utom när hon putter ner mig från sängen...då är hon bara sjukt jobbig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0