Hell week is of to a good start

Vilken dag. Jag fick tillbaka mitt svenska repotage (är nästan säker på MVG! "Utmärkt" kan väl knappast vara något annat?) och mitt naturkunskapsprov (ni vet det där som jag kunde få allt emellan IG och MVG på). Jag fick MVG! Jag kunde snabbt tro det. Vilken lätta!

Jag höll också min filmkunskapsredovisning (vi var 3 som hade gjort det, av 6 som kom, i en grupp på kanske...10-15!). Det gick sådär... jag hatar att prata inför folk, och idag var jag till på köpet inte speciellt bra förberedd... men det var okej, hoppas jag i alla fall.

Jag pratade om Amelie från Montmartre, och min publik höll på att somna...kändes det som. Men de verkade uppskatta filmklippen i alla fall. 

Jaja, allt kan inte gå bra :)

Imorgon väntar idrottsprovet (skrattretande nog är jag nervös! Jag vet att jag inte har pluggat..), och så ska vi få tillbaka italienskaprovet...

Så, nu måste jag plugga idrott (jag kan knappt tro att jag precis skrev det..)

Ta, ta for now
Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0