Vilken dag. Jag är typ bakis fast jag inte drack nått igår...

Idag är ingen bra dag. Jag vet inte hur jag kan veta det såhär tidigt på dagen, men det gör jag. 

Jag kände det så fort jag vaknade imorse. Inte för att jag brukar vara underbart pigg och tänka "Åh, vilken underbar dag den här dagen kommer att bli". Men imorse vaknade jag, och kände att jag inte hade någon anledning att gå upp. Det var liksom ingen mening med det. Jag kände ändå inte för att göra någonting...

I vanliga fall brukar min ovilja att gå upp ha någonting att göra med sömnbrist, men inte idag. Lika lite som jag ville gå upp kunde jag somna om.

Så jag låg kvar och lyssnade på Håkan Hellström på min Ipod. Håkan känndes väldigt rätt idag...

Nu skall jag ta hela den här dagen till att slappa...bada bubbelbad och ha allmänt hemma-spa. Det behöver jag. Och det finns inget annat som jag orkar göra...

Kan inte ens sova, för min katt har tagit över hela min säng. Haha. Ja, sånt är livet.

Nu skall jag försöka "aroma-terapia" mig till bättre humör.

En deppig och...ja..vad egentligen?
Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0