Gymmet och min idol Strage <3

Nehe..inte den här gången heller. Jag tror att ödet har bestämt att jag aldrig kommer att få se "Fanny och Alexander". I alla fall såg vi bara 5 minuter innan pappa kom hem från jobbet, och "inte orkade se den igen".

Så vi såg på "The Whole Ten Yards" istället. Den var bra, fast dålig. Den var så dålig att den blev bra :D

Har precis kommit från gymmet (nej, jag skojar inte!). Gym är underliga platser. Jag vet att man egentligen borde träna, men när jag är där vill jag egentligen bara sitta och titta på dem andra runt omkring mig, och kanske skriva. Skriva om vilka de är, den där tanige killen som försöker lyfta 50 kilo med en gång, den där vältränade tjejen som ser ut som om hon tränande inför ett marathonlopp på löpbandet...ja ni fattar.

Men jag tränade faktiskt en hel del själv också. Och jag satte mig inte med block och penna och spionerade på dem andra. Riktigt så skum är jag inte...:P

Läste om några kapitel i "Fans" av F. Strage igår kväll. Han är lite av min idol. Jag älskar hans sätt att skriva, hans sätt att förmedla känslor, hans sätt att få oss att, inte förstå, utan bli dem människor han pratar med.
(Var det bara jag som blev riktigt förbannad när vakten inte släppte in Nina på Laroy?)

Ni kanske också märker att jag precis lärt mig hur man gör länkar :P (det tog bara en månad att dra muspekaren över och se "skapa länk" ;) )

"Tiita Shane dansar med mig! Han dansar med mig!"

Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0