Så. Nu var det äntligen över.

Jag tror att jag har skrivit 5 slutversioner av det här repotaget. Och varje gång har jag lovat mig själv att det ska vara det sista. Nu är jag äntligen klar.

Och, det kanske viktigaste av allt, jag fick ner det till två A4!!! Allt genom att göra spalterna bredare :D Allt går med hjälp av list (och en snäll kusin som gör så att word gör som vill :p). Jag är lycklig, men förbaskat trött.

Jag kan också meddela att jag har pluggat lite matte, och nu ligger (lite nördiga) 10 sidor före i planeringen! Så härligt!

Och så har jag dansat. (Vi gjorde det svåraste någonsin, och jag tyckte det var riktigt, riktigt svårt, medan "nybörjarna" höll på att dö. Det känns underbart att inte längre höra till dem! Nu måste jag bara lära Lotsi stegen rätt...)

Allt som allt har jag varit riktigt duktig idag!

Nu ska jag gå och dö (eller slockna i min säng)

Natti, natti
Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0