Mina Bill Gates-planer och packning

Franskan är avklarad. Nu till packningen.

Jag hatar att packa! Man glömmer alltid något (oftast är detta något viktigt), man måste packa för alla väder (om det "råkar bli snöstorm i början av juli...") och sedan försöka knö ner allt i en pytteliten väska ("man måste ju ha plats om man vill shoppa").

Hu!

Nu känns det lite bättre...faktiskt. Men jag tycker egentligen att man bara borde ta med sig det allra nödvändigaste, bara åka till ställen med bra shopping, och köpa resten på plats. Nu gäller det bara att jag får någon rik människa att adoptera mig/ tjänar jättemycket pengar själv. Sedan kan jag äntligen slippa att packa.


Kommentarer
Postat av: She Is Electric

Det är tufft, väldigt tufft.. Jag ska läga up det så snart som möjligt, och använd det! Jag lovar att det är dom godaste muffins du någonsin kommer äta ;)

2007-06-29 @ 16:52:31
URL: http://sheiselectric.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0