Jingle bells..or not. Whatever...

Jag vet. Jag är seg, jag är lat, jag är så trött. Det är jul men det är ingen julstämmning. Julstressen har hunnit ifatt mig, men allt annat som hör julen till lyser med sin frånvaro.

Var är snön? Var är stämningen? Var är alla inlagna paket? Var är den klädda granen?

Idag har jag varit på stan och handlat julklapparna (ja, jag handlade alla idag. Jag har inte hunnit innan...), och nu är jag trött, pank (usch, verkligen helt pank!), och trött. Så här ska inte julen vara....

Jag efterlyser lite julstämmning. Den fattas mig väldigt i år...

Var det bara jag som missade hela december? Jag hade ju så mycket tid, och så plötsligt står julen för dörren, och jag vill bara ropa "Vänta, jag är inte klar än!! Jag är inte KLAR!!"

Stressad. Trött. God natt.

Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0